خوراکی هایی که قبل از کلاس اسپینینگ میتوان مصرف کرد

 خوراکی هایی که قبل از کلاس اسپینینگ میتوان مصرف کرد

 

برای بسیاری از علاقه مندان به کلاس های ورزش اسپینینگ یا همان دوچرخه ثابت سالنی، این سوال پیش می آید که بهتر است قبل از کلاس اسپینینگ از چه خوراکی هایی برای یک ورزش عالی و بهتر شدن آمادگی بدنی و ورزشی استفاده گردد.

در ادامه ۱۰ ماده غذایی که خوراکی هایی مناسبی می توانند برای قبل از کلاس اسپینینگ باشند را معرفی میکنیم.

 

موز

 

موز
موز منبع غنی از کربوهیدرات است که انرژی لازم را در طول کلاس فراهم میکند. همچنین پتاسیم موجود در موز از گرفتگی عضلات جلوگیری میکند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر
منبع غنی از فیبر است و باعث میشود کربوهیدرات به آهستگی در بدن آزاد شود به همین دلیل میتواند به عنوان یک خوراک انرژی زا قبل از کلاس اسپینینگ مصرف شود.

 

قهوه

 

قهوه
اگر قبل از شروع کلاس اسپینینگ یک فنجان قهوه (ترجیحا اسپرسو) مصرف شود، احتمال خستگی زودرس در طول تمرین به دلیل کافئین موجود در قهوه به صفر میرسد و روند چربی سوزی افزایش پیدا میکند.

 

اسموتی

 

اسموتی
اسموتی یک نوشیدنی فوق العاده دارای ویتامین و همچنین پروتئین بالا و هضم سریع میتواند انتخاب مناسبی باشد. ترکیبات اسموتی معمولا میوه و سبزیجات است که انرژی کافی برای یک تمرین عالی را فراهم میکند.

 

نخود

نخود
یک کاسه کوچک نخود شامل ۱۰ گرم پروتئین خالص میباشد. که از آن میتوان به عنوان یک اسنک عالی قبل از تمرین استفاده کرد.

 

سفیده تخم مرغ

 

سفیده تخم مرغ
سفیده تخم مرغ بهترین منبع پروتئین و انرژی قبل از تمرین است. هر عدد سفیده دارای ۴ گرم پروتئین خالص میباشد.

 

میوه خشک شده یا چیپس میوه

 

برگ میوه
میوه های خشک دارای کربوهیدرات لازم برای تامین انرژی مورد نیاز بدن میباشد. و از آن میتوان به عنوان یک وعده سبک و عالی قبل از تمرین استفاده کرد.

 

نان سبوس دار

 

نان سبوس دار
انواع نان های سبوس دار و رژیمی باعث سیری طولانی تری در بدن میشوند و همچنین انرژی مورد نیاز بدن را تامین میکنند.

 

سینه مرغ

 

سینه مرغ
این وعده مناسب افرادی است که بعد از ناهار یا در تایم عصر قصد تمرین دارند. سینه مرغ پخته یا کبابی به همراه یک پیمانه کوچک برنج قهو ه ای منبع عالی از پروتئین و کربوهیدارت میباشد.

 

ماست بدون چربی

ماست بدون چربی
یک کاسه ماست بدون چربی به دلیل دارا بودن پروتئین میتواند انرژی مورد نیاز بدن را فراهم بکند.

مطالب مرتبط دیگر را ببینید:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *