اعداد راهنما در کلاس های اسپینینگ (دوچرخه ثابت سالنی)

اعداد راهنما در کلاس های اسپینینگ (دوچرخه ثابت سالنی)

یکسری اطلاعات پایه که لازم است در مورد کلاس های اسپینینگ بدانید را خدمت شما بصورت خلاصه و مفید توضیح می دهیم. همچنین این اعداد و ارقام یکیسری از اصول است که مربیان و حتی ورزشکاران محترم که در کلاس های اسپینینگ حضور دارند باید مطلع شوند تا کیفیت کار بصورت تخصصی تر بالا برود.

 

اصول زیر را که تخصصی مربوط به رشته ورزشی اسپینینگ است را یاد بگیرید:

☣️ حداقل سرعت رکاب زدن ۶۰ rpm است.
☣️ حداکثر سرعت رکاب زدن ۱۱۰-۱۲۰ rpm است.
☣️ میزان ضربان قلب هدف بستگی به هدف برنامه ورزشی دارد.
استقامت ۶۵-۷۵% MHR
قدرت ۷۵-۸۵% MHR
ریکاوری ۵۰-۶۵%MHR
☣️ میزان مصرف آب ۴۵ انس (۱۳۳۰ میلی لیتر) است. این میزان مصرف آب برای قبل، حین و بعد از یک کلاس ۴۵ دقیقه ای است.
☣️ تعداد پرش ها ۱۶، ۸ یا ۴ تایی می باشد. (۱۶ به معنی ۸ حرکت نشسته و ۸ حرکت ایستاده می باشد.)
☣️ تعداد جلسات پیشنهادی برای افراد مبتدی سه جلسه در هفته برای شش هفته اول می باشد.
☣️ میزان انرژی مصرف شده برای کلاس ۴۵ دقیقه ای ۴۰۰-۶۰۰ کالری می باشد.

مطالب مرتبط دیگر را ببینید:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *